|
|
|
|
[пред] [1-10] [11-20] [21-26] [показать все]
подробнее...
|
|
|
|
Особливістю навчального посібника є: наявність навчальної програми із завданнями для самостійної підготовки і контролю, методичних рекомендацій з профвідбору, методик психологічної діагностики професійно...
|
|
|
подробнее...
|
|
|
|
У навчальному посібнику розглядаються найважливіші психологічні категорії – особистість, діяльність, спілкування...
|
|
|
подробнее...
|
|
|
|
У монографії досліджуються проблеми теорії прикладної психології. Здійснено розрізнення науково-психологічного знання, психологічної практики і прикладної психології. Визначено специфіку прик¬ладної психології на рівні системи принципів, методичного апарату, методології. Запропоновано систему категорій і понять прикладної психології, які дають можливість несуперечливим чином узгодити основні теоретичні і методичні підходи у психологічній практиці.
|
|
|
подробнее...
|
|
|
|
У посібнику розглянуто теоретичні, методичні та практичні проб¬леми психологічного забезпечення сімейних стосунків...
|
|
|
подробнее...
|
|
|
|
Мальчик сидел в своей комнате. Сам. Он сидел на кровати и не знал, что ему делать. Плакать уже не хотелось, и смеяться тоже не было причин...
|
|
|
подробнее...
|
|
|
|
Авторка дає відповідь на три запитання: навіщо витрачати стільки часу на лікування словом, якщо ліки...
|
|
|
[пред] [1-10] [11-20] [21-26] [показать все]
|
|
|